vrijdag 21 maart 2014

Onze relatie

1994:




2014:



De reden: Ik heb alle manieren die er zijn om te communiceren geprobeerd en jij doet nog steeds niets anders. jij bent nog steeds bezig met jouw redenen uit te leggen terwijl dat geen uitleg nodig heeft, Jouw gedrag is ten eerste niet wat je hebt belooft maar ten tweede ook gewoon fout. hoe vaak jij mij ook de schuld wil geven van het feit dat ik je niet uit laat spreken of wat voor bullshit dan ook.
Jij zit fout en je neemt geen verantwoordelijkheid. Ik ben klaar met deze zogenaamde relatie dus verwacht van mij dan ook niet dat ik genoegen neem met jouw onzinantwoorden.

Ieder gesprek dat ik begin is om jouw de kans te geven je fouten toe te geven en er aan te werken, niet andersom.

Ik was altijd al degene die overal promotie maakte ondanks dat je me tegen werkte en niet zoals jij, overal ontslagen werd.
Jij weet dus heel goed dat mijn gedrag aangepast is aan de wereld waar wij in leven ook al heb ik nog zo'n pokkehekel aan de wereld.
Nog een reden waarom ik jouw niet nodig heb in mijn leven. Ik hoef dan ook aan niemand uit te leggen waarom jij zo vreemd ben en je zo raar gedraagt.
Je probeert in ieder gesprek iets te vinden aan mijn gedrag wat veranderd moet worden.
Prima, maar ik en mijn gedrag functioneren prima in deze wereld. Het is jouw gedrag waardoor ik al 20 jaar problemen heb en jij ook. Jij bent degene die overal wordt ontslagen en jouw kinderen hebben alleen problemen als ze JOUW gedrag kopiƫren.
Ik ben 20 jaar lang te lief voor jouw geweest omdat ik ooit van je hield. Maar daar is niets meer van over, ik hou niet meer van je en ik ben niet meer lief tegen je. Ik wijs je nu alleen nog maar op wat JIJ  moet doen om in deze wereld te passen en je kinderen niet constant teleur te stellen.

Wordt volwassen en doe iets!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen